piektdiena, 2012. gada 3. februāris

Kitija - modele - Mudele

...Ir, ir modelēm smadzenes.

Kitija
modele
mācās izklaides industrijas vadību un producēšanu.












Ārā mīnusi, kā pārziemo?

Dzeru daudz tēju, un cenšos mazāk uzturēties ārā. Man labāk patīk siltumā!

Pagājušo gadu pa ārzemēm padzīvojies, tur auksti nebija?

Bija, bet ne tik auksti kā Latvijā. Itālijā maksimums bija -8 grādi.



Pastāsti sīkāk par laiku Itālijā, tas ir par periodu, kuru Tu tur pavadīji?

nūū.. aizbraucu tur 2010. gada septembrī. Gāju uz kastingiem, strādāju, ballējos, dzīvoju kopā ar 16 gadīgām meitenēm no Čehijas un Rumānijas, kuras nerunāja angliski. Ēdu picas un makaronus, bet nu pēc 6 mēnešiem es tur vairs nespēju izturēt! Itāļi bija nedaudz par daudz priekš manis!

Gāji uz kastingiem, pastāsti, kā Tev tur veicās?

Kā kurā kastingā, dažos veicās un dabūju darbu, citos, nē. Vispār Milānā kastingos ir liela konkurence. Citreiz uz kastingu ierodas 200 meitenes, tad 2 h stāvi rindā un kad beidzot tiec līdz rindas galam fotogrāfs pat nepaskatās uz tevi.





Modeles darbs ir grūts?

Nav viegli 8h no vietas lēkāt kameras priekšā 12cm papēžos. Vasarā ziemas mēteļos jāstāv ārā saulē, ziemā vasaras kleitiņā jāsalst. Daudz jābraukā apkārt un uz ilgu laiku ir jābūt prom no ģimenes un draugiem šeit Latvijā. Tāpēc ir grūts gan fiziski, gan garīgi.

Modeles, kolēģes, konkurentes ir draudzīgas vai tomēr baigās kuces?

Nu kā kura. parasti, jau draudzīgas, bet ir tādi atsevišķi gadījumi. Es esmu ievērojusi, ka (vismaz man tā ir) vienmēr vislielākās kuces ir no Polijas un Čehijas. Visdraudzīgākās no ASV un Lietuvas.



Kur vēl esi pabijusi tieši saistībā ar modeles darbu?

Aģentūras man ir Milānā, Rīgā, Stambulā. bet strādājusi esmu gan Parīze, Vīnē, Berlīnē, Venēcijā, Cīrihē un vēl daudzās pilsētās pa visu Eiropu. Tuvākajās dienās braucu uz Koreju.

Voučč! Koreja? Tātad Tev modeles darbs ir vēl joprojām aktuāls?

Protams, es mīlu modeles darbu. Centīšos strādāt par modeli kamēr vien man to ļaus!



Un cik veikli Tev izdodas apvienot darbu ar skolu?

Ir nedaudz grūti, bet man ir ļoti pretimnākoša skola un kursabiedri, kuri man palīdzēs ar darbu izpildi!

Draugi Tevi dzīvē daudz atbalsta?

Jā, atbalsta. Viņi atbalsta to, ka varu kaut ko jaunu un interesantu izmeģināt.

Par modelēm ir daudz dažādu stereotipu, tātad jautājums - modelēm ir smadzenes?

Ir, ir modelēm smadzenes, ja nebūtu tad šo darbu nemaz nevarētu darīt. Modelēm ir jābūt atjautīgām un nedaudz viltīgām. Šajā industrijā ir visādi dīvaiņi no kuriem vajadzētu izvairīties un ja tu nebūsi gudra, vari iekļūt nepatikšanās.

Pašai ir bijuši nelabvēlīgi starpgadījumi?

Nē, nav bijuši. Esmu pamanījusies no viņiem izvairīties!



Lucky you! Tātad, ja Tev jāizvēlas būt slavenai izklaides industrijas producentei vai modelei, ko izvēlētos?

Ja man jāizvēlas es labāk esmu modele, kamēr vēl varu, un pēc tam kaut kad vēlāk darbošos izklaides industrijā!


Tieši tā, dzīve gara. Tātad, kādu iedomājies savu dzīvi pēc 5 gadiem?

Pēc 5 gadiem es gribētu būt Ņujorkā, vēl joprojām strādāt par modeli, dzīvot penthausā pie centrālā parka.


Oho, lai izdodas. Tev ir dzīves moto?

Nezinu vai tas īsti ir moto, bet "Ja paliek skumji uzēd saldējumu!"

Liels paldies Tev!

Lūdzu

Apskati Kitijas brīnumus šeit - kitijam.tumblr.com

un, protams, seko - twitter.com/KitijaM





Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru